fredag 31. oktober 2008

Ønskeliste

Jeg har bursdag om 40 dager. Jeg elsker bursdager, ikke bare min egen, men alle andres også. Kaker, ballonger, hyggelige hilsner og masse gaver. Neden for har jeg listet opp noen av tingene jeg ønsker meg:

Jeg savner Mario car, derfor ønsker jeg meg Nintendo Wii. Også syntes jeg den er fin.
Om vinteren trenger man litt ekstra pleie. Jeg hadde trengt en uke på spa i Malaysia, men kan nøye meg med en spatime på colusseumklinikken også.

Ugg er digge og varme sko. Kan brukes ute, men også som tøfler. Jeg vil ha et par i sorte, de går til det meste. Kan også bruke de på jobben.


Dette er mer en drøm, Jeep warangler står høyt på ønskelisten min, men blir nedprioritert i disse finanskrise tidene.



Elsker å se på bilder, er veldig dårlig til å huske kamera, men jeg tror jeg ville vært flinkere hvis jeg hadde hatt et sånt kamera rundt halsen. Bilder er evige minner.





Ingenting er som kaffe på morgenkvisten, jeg tror at en sånn maskin kunne spart meg for alle de kronene jeg legger igjen på kaffebrenneriet.






Min største frykt har alltid vært allværsjakke. Jeg trekker det hele tilbake, jeg vil ha en sånn jakke i sort. Jeg tror pappa har fått det med seg med alle linkene jeg har sendt han på mail.





Ingen kommentarer: